سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

۰۲۱-۸۸۷۳۱۱۰۷

«جهش تولید با مشارکت مردم»

سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

اخبار شرکت سیمان شمال

خانه / اخبار / برگزاری کمیته فنی هلدینگ سیدکو در شرکت سیمان شمال

برگزاری کمیته فنی هلدینگ سیدکو در شرکت سیمان شمال

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان شمال، جلسه کمیته فنی هلدینگ سیدکو با حضور کارخانه سیمان شمال، سیمان ساروج، سیمان مازندران، سیمان کرمان و سیمان مازندارن ,چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در محل کارخانه شرکت سیمان شمال برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسین فاتح مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان شمال ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان این جلسه با اشاره به بازدید های دوره‌ای مدیران کارخانه‌جات از شرکت‌های تابعه هلدینگ اظهار داشت: قطعا این بازدیدها منشا اثر و محور خیر و برکت در شرکت های سیمانی خواهد بود.

وی افزود: برگزاری چنین دوره‌هایی به صورت تخصصی تر در حوزه هایی همچون برق ، معدن و سایر حوزه‌ها بسیار تاثیرگذار است، زیرا باعث پیشرفت و نگاه تازه و تخصصی تر در حوزه‌های مدیریتی و تبادل نظر مثبت می‌شود.

مهندس جعفرزاده مدیر فنی مهندسی هلدینگ سیدکو با اشاره به نتایج بازدیدهای اخیر از کارخانه سیمان شمال بیان داشت: در مرحله اول روحیه همدلی پرسنل در این کارخانه بسیار قابل توجه است، امروز شاهد جو مثبت و رو به جلو در این شرکت هستیم در مرحله دوم نظافت این مجموعه پیشرفت بسیار زیاد و قابل توجهی داشته است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های مثبت در این دیدار فعالیت بسیار خوب در حوزه روابط عمومی مجموعه سیمان شمال بوده است که جای قدردانی بسیار دارد.

جعفر زاده در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب این شرکت را اقدامات تفصیلی معدن و مدیریت بازسازی خطوط تولید برشمرد.

دکتر حسین فاتح ضمن تشکر و تایید صحبت های مهندس جعفر زاده در خصوص نتایج بازدید خود از مجموعه سیمان شمال گفت: سعی ما در این شرکت بر این است که با بکارگیری از افراد مجرب حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت سیمان شمال افزود: شرکت سیمان شمال در زمینه محیط زیست نیز گام‌های مثبتی برداشته است و با بکار گیری مشاورین و متخصصین این حوزه در صدد تدوین سند جامع محیط زیست هستیم، همچنین در بحث HSE فعالیت رو به جلو داشته ایم.

دکتر فاتح بیان کرد: در حوزه نظافت صنعتی نیز اقدامات بسیار مثبتی صورت گرفته است، همچنین از دیگر اقدامات مهم شرکت سیمان شمال برگزاری جلسات هفتگی کمیته مهندسی فروش بوده است که به عنوان مثال در حوزه HSE به دلیل پویا بودن با چالش ها و کاستی هایی همراه هستیم.

وی افزود: در حوزه معادن نیز برای هرسه معدن در شرکت سیمان شمال برنامه های بلندمدت و کوتاه مدتی در نظر گرفته ایم.

در ادامه این جلسه :دکتر حسینی مقدم مدیرعامل شرکت سیمان فیروز کوه، با اعلام اینکه در ماه های دی و بهمن با مشکل قطعی گاز مواجه بوده ایم گفت: این مشکل باعث کسری تولید کلینکر شد که امیدواریم این کسری با همت همه کارخانه‌ها جبران شود.

 در ادامه دکتر عادل اعترافی مدیر کارخانه شرکت سیمان شمال، به ارائه گزارش پروژه‌های انجام شده و در حال تکمیل این کارخانه پرداخت و افزود تلاش ما در این شرکت تکمیل پروژه‌های مذکور و راستی آزمایی آن‌ها تا حصول کامل نتیجه می‌باشد.

دکتر اعترافی افزود: با تلاش مهندسین و مخصصین این شرکت شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در حوزه‌های مختلف هستیم.

همچنین در این جلسه مدیران فنی مجموعه سیمان شمال (مهندس لک ، مهندس جمالی، مهندس هاشمی، مهندس رامین )به ارائه گزارشات خود برای حاضرین جلسه پرداختند.

در انتهای این جلسه دکتر زنگنه معاون امور شرکت های هلدینگ سیدکو ،ضمن تشکر از توضیحات مدیران مجموعه سیمان شمال از تلاش‌های این مجموعه قدردانی و تاکید کرد امیدواریم با همت افراد حاضر در مجموعه سیدکو شاهد تکمیل پروژه‌ها و رشد روزافزون این مجموعه باشیم.

روابط عمومی شرکت سیمان شمال

لطفا نظر خود را در مورد این خبر بنویسید