سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

۰۲۱-۸۸۷۳۱۱۰۷

«جهش تولید با مشارکت مردم»

سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

اخبار شرکت سیمان شمال

خانه / اخبار / پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)

پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)

دکتر حسین فاتح مدیر عامل شرکت سیمان شمال،فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان شمال، دکتر حسین فاتح مدیرعامل شرکت سیمان شمال، در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان تبریک گفت.

در متن این پیام آماده است: پانزدهم شعبان روز میلاد فرخندۀ امام مهربانی‌ها، شوق دیدار گل روی موعود را در دل‌های منتظری که سال‌ها سر بر سجادۀ عشق گذاشته و ندای ملکوتی “اللهم عجل لولیک الفرج” سر می‌دهند، دوچندان می‌کند.

نام‌گذاری نیمه شعبان روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف به عنوان روز سربازان‌گمنام امام زمان (ع) در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

سربازان گمنام که همواره آسایش خود را فدای راحتی و آسودگی مردم می‌کنند علاوه بر ایجاد امنیت و اقتدار در کشور و استان همواره در روز‌های سخت یار و همراه مردم بوده اند.

روابط عمومی شرکت سیمان شمال

لطفا نظر خود را در مورد این خبر بنویسید