سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

۰۲۱-۸۸۷۳۱۱۰۷

«جهش تولید با مشارکت مردم»

سهامی عام

 

شرکت سیمان شمال

SHEMAL CEMENT COMPANY

اخبار شرکت سیمان شمال

خانه / اخبار / مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت سیمان شمال

مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت سیمان شمال

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهیدان شرکت سیمان شمال، مسئولین هلدینگ سیدکو و فرماندهان و مسئولین شهرستان پردیس و مدیران و روسا و کارکنان شرکت سیمان شمال در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر حسین فاتح مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سیمان شمال ضمن خوش‌ آمدگویی با تاکید براینکه اگر ما دیروز قصه آرش کمانگیر را  به فرزندانمان یاد میدادیم تا شجاعت و دلیری و وفاداری و قهرمان پروری میکردیم، امروز با وجود شخصیتی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیازی به افسانه نداریم.

باید از میراثی که این شهیدان برای ما یه یادگار گذاشتند به نحو مناسبی امانت داری کنیم و کشور عزیزمان ایران را روز به روز به سمت تعالی پیش ببریم.

در ادامه این مراسم دکتر حمید فرمانی مدیرعامل هلدینگ سیدکو با بیان اینکه قدرتمندی و استقلال کشور ایران نیازمند این است که در زمینه تولید و اشتغال قدرتمند تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از جبهه های نبرد اقتصادی تولید سیمان است که وظیفه آن به ما و همکاران عزیزمان در مجموعه سیمانی هولدینگ سیدکو محول شده است.

در انتهای این مراسم میهمانان و مسئولین شهر پردیس و کارکنان و مسئولین هلدینگ سیدکو و شرکت سیمان شمال با پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

لازم به ذکر است در انتهای مراسم از خانواده ۹ شهید هشت سال دفاع مقدس شرکت سیمان شمال و پنج نفر از بسیجیان  نمونه این شرکت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

روابط عمومی شرکت سیمان شمال

لطفا نظر خود را در مورد این خبر بنویسید